بهترین کاندوم ها کدامند؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
  • امروزه کاندوم برای هر پیرمردی یکی از موارد ضروری است بهترین کاندوم ها بنابراین ، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در مورد خرید کاندوم بدانید.

امروزه کاندوم برای هر پیرمردی یکی از موارد ضروری است. بنابراین ، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در مورد خرید کاندوم بدانید.

نیازی به گفتن نیست که کاندوم ها برای محافظت در برابر بیماریهای مقاربتی یا حاملگی ناخواسته به راحتی در دسترس هستند. علاوه بر این ، کاندوم ها همچنین می توانند اوقات جذاب شما را جذاب تر کنند.

کاندوم های زیادی در بازار وجود دارد که هرکدام از آنها قول های مختلفی برای بهترین کاندوم ها محافظت و لذت بردن دارند. بنابراین ، از بین آن مارک های بی شماری ، چگونه تصمیم می گیرید؟ امروز ما به چند س commonال معمول پاسخ می دهیم تا به شما کمک کنیم بهترین کاندومی را پیدا کنید برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. که به معنای واقعی و مناسب شما باشد.

سوالات متداول در مورد خرید کاندوم

بگذارید این را بپذیریم - بچه ها معمولاً به خرید کاندوم فکر نمی کنند. اما آنها باید ... آنچه شما فکر می کنید مهمتر است. بنابراین ، در اینجا 8 نکته مهمی که باید درباره خرید کاندوم بدانید آورده شده است.

شماره 1 از کجا می توانید کاندوم تهیه کنید؟ به معنای واقعی کلمه در همه جا: داروخانه گوشه ای ، فروشگاه مواد غذایی ، پمپ بنزین ، فروشگاه جنسی و فروشگاه جدید. همچنین می توانید آنها را بصورت آنلاین خریداری کنید. با این حال ، همه مکان ها نمی توانند نوع دقیق کاندوم مورد نیاز شما را فراهم کنند.

به عنوان مثال ، داروخانه ها و فروشگاه ها کاندوم های عمومی را در سطح مصرف کننده بهترین کاندوم ها ارزان و کاربردی ارائه می دهند. اما اگر به دنبال کاندوم های ویژه ای هستید که بیشتر از نوع محصول "تمرکز بر لذت" داشته باشند ، فروشگاه های جنسی و اینترنت بهترین دوستان هستند.

برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید.

شماره 2 آیا می توانم کاندوم را به صورت رایگان تهیه کنم؟ آره. ممکن است چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود نداشته باشد ، اما قطعاً چیزی به نام کاندوم رایگان وجود دارد. بسته به ایالت و شهری که در آن زندگی می کنید ، می توانید از بیمارستان عمومی محلی یا کلینیک بهداشتی خود کاندوم رایگان به عنوان بخشی از برنامه بهداشت باروری و SPD تهیه کنید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما می توانید این کاندوم های رایگان را به صورت مادام العمر تقلب کنید ، زیرا هر منطقه مقررات مختلفی در مورد توزیع کاندوم رایگان دارد. توزیع رایگان کاندوم در اواخر دهه 80 به عنوان یک چیز مورد استفاده قرار گرفت تا مردم را ترغیب کند تا از محافظت به عنوان ابزاری برای مبارزه با موارد رو به رشد بیماری های مقاربتی استفاده کنند.

شماره 3 من چند سال دارم که می توانم کاندوم بخرم؟ از نظر قانونی بهترین کاندوم ها ، هنگام خرید کاندوم ، قانونی وجود ندارد که شخص در هر سنی را از خرید کاندوم منع کند. اگر فردی خردسال باشد ، بدترین وضعیتی که می تواند داشته باشد نگاه منحرف کننده از صندوق است. خوب ، رابطه جنسی در سنین جوانی اخم آور است ، اما استفاده از محافظت یک عادت بسیار خوب است.

شماره 4 قیمت کاندوم چقدر است؟ به طور متوسط ​​، یک کاندوم معمولی برای "همه مناسب" حدود 0 ، 50 تا 1 ، 00 دلار برای هر قطعه است. اگر آنها را بصورت بسته بندی سه تایی خریداری کنید * مانند اکثر موارد * می توانید پیشنهاد ارزان تری دریافت کنید.

با این وجود کاندوم های ویژه قیمت دارند ، مانند هر کالای دیگر ، "ویژگی های" اضافی نیز برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. با قیمت سنگین تر ارائه می شوند. این کاندوم ها شامل کاندوم های اضافی نازک ، دندانه دار ، مارپیچی و دیگر تازگی هستند که فقط از طریق اینترنت خریداری می شوند.

شماره 5 آیا استفاده از کاندوم محافظت در برابر بارداری ناخواسته و بهترین کاندوم ها بیماریهای مقاربتی را تضمین می کند؟ این س complexال پیچیده ای است که شایسته پاسخ گویی پیچیده است. به طور کلی ، کاندوم مارک معتبر در صورت استفاده صحیح می تواند تا 98٪ محافظت کند. و "صحیح" به این معنی است که شما نباید کاری را انجام دهید که باعث آسیب رساندن به کاندوم شود ، یا کارهایی مانند استفاده از کاندوم منقضی شده را انجام ندهید.

یک فرد بی احتیاط با استفاده از کاندوم ، تأثیر آن را تا حدود 82٪ کاهش می دهد ، که نشان دهنده احتمال قابل توجهی برای ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری همسرتان است. بنابراین ، توصیه کلی این است: از کاندوم تازه به درستی استفاده کنید.

شماره 6 آیا برخی از کاندوم ها از دیگران بهتر هستند؟ بله و خیر. می توانیم بگوییم برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. زیرا دقیقاً مانند یک تلفن هوشمند ، می توانید ویژگی های مارک خاص کاندوم را مرور کرده و مواد استفاده شده ، درجه ISO تولید کننده و چند جزئیات دیگر را که می توانند به استفاده از آن مرتبط باشند ، مشاهده کنید.

به طور کلی ، کاندوم های بهتر ساخته شده دارای قیمت هستند. با این حال ، همچنین می توانیم بگوییم که هیچ کاندومی در واقع بهتر از دیگری نیست ، زیرا هرکدام خواص مختلفی را متناسب با نیازهای گروه خاصی از مصرف کنندگان ارائه خواهند داد.

شماره 7 چگونه کاندوم انتخاب کنیم؟ متأسفانه ، هیچ فرمول کلی بهترین کاندوم ها وجود ندارد که بتوانیم به فرد برای خرید کاندوم بدهیم. با این حال ، چند عامل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند یکی از مواردی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. بگذارید بگوییم شما کاندوم باکره هستید برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. ، در اینجا مواردی را که باید هنگام انتخاب نام تجاری در نظر داشته باشید ، آورده شده است.

اندازه - مهمترین عامل. کاندوم نامناسب به همان اندازه نباشد که کاندوم نپوشید. هر بسته محدوده اندازه یک بسته خاص کاندوم را به شما می گوید. در بیشتر موارد این موارد کوچک * 3 - 4 ، 5 اینچ * ، متوسط ​​* 4 ، 5 - 6 ، 5 اینچ * ، بزرگ * 6 ، 5 - 9 اینچ * و XL * 9 اینچ و بیشتر * خواهند بود.

ماده - ماده تشکیل دهنده کاندوم مورد بعدی است که باید در نظر بگیرید بهترین کاندوم ها زیرا ممکن است برخی واکنش آلرژیک به لاتکس ، ماده رایج مورد استفاده در کاندوم ، ایجاد کنند. اگر واقعاً به لاتکس حساسیت دارید ، می توانید مارک های دیگر ساخته شده از پلی اورتان یا پلی ایزوپرن را خریداری کنید.

روانکاری - اکثر کاندوم ها با یک روان کننده پایه آب عرضه می شوند. با این حال ، مواردی وجود دارد که شریک زندگی شما ممکن است به ماده روان کننده عمومی همراه با کاندوم حساسیت پیدا کند. در این موارد ، شما باید کاندوم های بدون روغن خریداری کنید و انتخاب روان کننده خود را که با کاندوم نیز سازگار است ، به همراه داشته باشید.

شماره 8 انتخاب دوم. کاندوم: محافظت در برابر لذت. اگر مدت طولانی است که از کاندوم استفاده می کنید برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. ، متوجه دو جنبه طراحی می شوید که تأثیر نهایی کاندوم را تعیین می کند. این یک کشش بین محافظت و لذت است.

مانند هیچ چیز در زندگی ، یک مرد نمی تواند همه چیز را داشته باشد ، و بهترین کاندوم ها همچنین ساخت کاندوم. هیچ کاندومی نمی تواند به طور همزمان لذت و محافظت یکسانی داشته باشد و این بستگی به تمایل شما برای انتخاب نوع استفاده دارد.

محافظت متمرکز - کاندوم - ضخیم تر از انواع رایج است که احساس لامسه را هنگام استفاده کاهش می دهد برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. تا کاندوم را از شکستن تقویت کند. این نوع برای رابطه جنسی خشن و مقعدی مناسب است. علاوه بر این ، این نوع کاندوم ها نیز برای ماندگاری بیشتر کاربر در هنگام رابطه جنسی انتخاب شده اند.

لذت کاندوم متمرکز - - آنها مقاومت را فدا می کنند تا شما در طول رابطه جنسی تقریباً هیچ احساسی نکنید. این نوع توسط افرادی انتخاب می شوند که به طور کلی استفاده از کاندوم را دوست ندارند ، اما مجبور به محافظت می شوند.

کاندوم های جدید - این کاندوم ها در هیچ رده ای قرار ندارند برای مشاهده بهترین کاندوم ها به سایت های آمازون ، دیجی کالا ، مشاور کالا و علی بابا مراجعه کنید. ، اما برای یک بهترین کاندوم ها تجربه کاملاً سرگرم کننده ایجاد شده اند. این شامل کاندوم های معطر ، دنده ای ، تزئین شده ، براق در تاریکی و مضمون است که تماشای آنها سرگرم کننده است ، اما این همان چیزی است که در مورد آن استفاده می شود.

کاندوم برای لذت بردن از زندگی جنسی یک زن و شوهر در نظر گرفته می شود. بنابراین ، مهم است که واقعیت های خود را بدانید تا کاملاً برای شما کارساز باشد.





:: بازدید از این مطلب : 10055
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی